• contact@good4sure.nl
bril

JOUW BRIL OPTIMAAL VERZEKERD: HET BRIL ZEKER PLAN

Je bril is een belangrijk en waardevol bezit en wordt altijd met je meegedragen. Het risico van beschadiging, verlies of diefstal is daarom groot. Het Bril Zeker Plan is een uitstekende verzekering speciaal ontwikkeld voor schade aan of verlies van je bril. De verzekering is verkrijgbaar via je eigen opticien.

DE 5 VOORDELEN VAN HET BRIL ZEKER PLAN:

  • Uitstekende wereldwijde dekking
  • Scherpe premie en laag eigen risico
  • De verzekering kent geen afschrijving
  • De verzekering is verkrijgbaar via jouw opticien: makkelijk, vertrouwd en direct
  • Jouw opticien regelt je schade, je bent dus snel en persoonlijk geholpen

Bereken je premie!

Vul de rekentool hieronder in.
Waarde bril

DE 10 MEEST GESTELDE VRAGEN OVER HET BRIL ZEKER PLAN:

1. Wat wordt er verzekerd?

Jouw (zonne)bril op sterkte die aan ons is opgegeven en geaccepteerd, is verzekerd tegen beschadiging, verlies en diefstal.

2. Wanneer kan ik het Bril Zeker Plan afsluiten en hoe?

Je kunt het Bril Zeker Plan uitsluitend afsluiten bij aanschaf van je bril in de winkel van jouw opticien. Het Bril Zeker Plan gaat in op de dag dat je je bril ophaalt. Kies je niet direct voor het Bril Zeker Plan, dan kun je daar tot 30 dagen na aanschaf van jouw nieuwe bril alsnog voor kiezen. De looptijd van de verzekering is telkens één jaar, kan één keer voor één jaar worden verlengd en loopt na twee jaar automatisch af.

3. Is er een eigen risico?

Ja, het eigen risico in het geval van een schade bedraagt 20% van het aankoopbedrag. Bij schade aan een onderdeel is dat 20% van het aankoopbedrag van dat onderdeel.

4. Wat kost deze verzekering?

De premie voor deze verzekering kun je met bovenstaande tool berekenen. De premie innen wij middels automatische incasso.

5. Wat wordt er uitgekeerd in geval van een schade?

Het Bril Zeker Plan keert uit in natura. Dit betekent dat jouw bril wordt gerepareerd of dat je dezelfde of een gelijkwaardige bril krijgt, mocht er iets met jouw huidige bril gebeuren.

6. Hoe kan ik een schade indienen?

Wij vragen je een schade zo spoedig mogelijk aan jouw opticien te melden.

7. Dekt mijn inboedelverzekering dit niet?

In veel gevallen is schade of verlies van de bril uitgesloten van de dekking. Op een inboedelverzekering zijn meestal alleen zaken in en rond jouw huis verzekerd. Het Bril Zeker Plan is specifiek ontwikkeld voor het verzekeren van brillen (op sterkte), ook buitenshuis en tijdens reizen in het buitenland.

8. Wat is niet verzekerd?

Je bent onder andere niet verzekerd tegen schade veroorzaakt door slijtage, onverantwoordelijk gedrag en opzet. In de voorwaarden kunt je precies lezen wat we niet verzekeren.

9. Kan ik ook van deze aanbieding gebruik maken als mijn opticien niet is aangesloten bij het Bril Zeker Plan?

Nee, deze verzekeringsoplossing is speciaal ontwikkeld voor de klanten van opticiens aangesloten bij het Bril Zeker Plan.

10. Bij wie kan ik terecht voor schade, vragen en wijzigingen van de verzekering?

Hiervoor kun je terecht bij je opticien.
Good4Sure N.V.
Bezoekadres
Galvanistraat 34, 6716 AE Ede
KvK nummer: 74824678
Privacy statement
Disclaimer